Models d'accés
Ofereixi als seus clients i visitants una solució WIFI segura i amb bones prestacions, que comportarà fidelització, una construcció de marca positiva, Social WIFI i analítiques de màrqueting i xarxes socials. La nostra solució permet triar entre diferents modes d'accés a la xarxa WIFI i s'adapta a cada tipus d'empresa o negoci.
Lorem Ipsum
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit:
- Test1: Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco.
- Test2: Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco.
- Test3: Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco.
- WAAS STANDARD
Una configuració bàsica que inclou les funcionalitats necessàries per al seu negoci.
- - Hotspot WIFI
- - Mode i control d'accés segons matriu
- - Analítiques de màrqueting
- - Estadístiques de xarxes socials
- - Protecció amb filtratge de continguts
- - Access Point Cisco Meraki MRxx*
- - Compliment de la LOPD
- - Línia de connexió a Internet
- - Certificació mitjançant un estudi de cobertura
- - Suport i manteniment
- ....
- WAAS ADVANCE
Incorpori funcionalitats i obtingui el màxim profit de les analítiques de màrqueting a través del servei WIFI
- ...
- - Funcionalitats del servei STANDARD
- - Mode i control d'accés segons la matriu ADVANCE
- - Incorporació Mapa de calor
- - Localització de visitants
- - Comparatives de màrqueting entre locals
- .
- .
- .
- .
- ....
- WAAS ENTERPRISE
Obtenga el máximo rendimiento potenciando la relación con sus clientes.
- ....
- - Les mateixes funcions que el servei ADVANCE
- - Pàgina flaix, completament personalitzada
- - Integració amb sistemes de fidelització, TPVs, CRM...
- - Funcionalitats en l'enviament de correus electrònics
- - Integració amb Beacons
- .
- .
- .
- .
- ....
Pàgina flaix
TIPUS DE PÀGINA FLAIX
- Personalitzable amb una imatge full width
- Personalitzable amb un carrusel de 3 imatges full width
- Amb vídeo full width
- Amb una imatge a la part superior i 2 o 3 notícies a la part inferior amb la imatge representativa.
- Amb un vídeo a la part superior i 2 o 3 notícies a la part inferior amb la imatge representativa.
- Per a mètodes de pagament
- Completament personalitzada
- Accés Facebook WiFi sense pàgina flaix (directe)
STANDARD
ADVANCE
ENTERPRISE
Control d'accés
TIPUS DE CONTROL D'ACCÉS
- Accés a la xarxa WiFi mitjançant acceptació de Termes i Condicions
- WiFi Social Facebook
- Autoregistre d'usuaris: adreça electrònica + contrasenya
- Autoregistre d'usuaris: adreça electrònica + contrasenya + camps addicionals
- Password of the day
- Contrasenya aleatòria amb un temps definit
- Registre a través d'un SMS o la targeta de crèdit
- Híbrida: qualsevol control d'accés + Wifi Social
- Integració amb sistema extern o propietari
STANDARD
ADVANCE
ENTERPRISE
Opciones
-
Registre JABBER
registre d’equip en mobilitat
Windows, Mac, Portàtil, Tablet, iPad, Smartphone, Android, iOS... -
Registre ENDPOINT
Registre d’equip d’escriptori / codec
Qualitat HD / Compatible H323, SIP / Multimarca -
Multiconferència
Port MCU / Seient
Usuari concurrent en una reunió de vídeo -
Virtual Meeting Room (VMR)
Sala permanent de Seients. No requereix booking
Usuaris concurrents. Inclou SIPuri corporativa. -
RDSI
Cridades xarxa telefonia y a equips de vídeo RDSI
3 canals 64Kb/ canal, TP trucades nacional, 1.000 min mòvils... -
Enregistrament HD
Enregistrament de Vídeo qualitat HD
4Gb espai disc. Accés directe al server. Gestió fitxers...
Tots els registres permeten realitzar trucades de vídeo punt a punt.
Per a casos amb 3 o més usuaris concurrents, cal comptar amb Multiconferències o una VMR.
La solució inclou:
Plataforma web per organitzar reunions
Anomenades punt a punt en tots els registres
Anomenades a usuaris externs a l'organització
Cobertures
-
Assistència d'incidències
El Servei d'Assistència d'Incidències consisteix en el conjunt d'accions encaminades a corregir les anomalies que es poguessin presentar, per al restabliment de la completa operativitat dels equips recollits en l'abast del servei -
Monitoratge
Aquest Servei consisteix en el conjunt d'accions encaminades a prevenir les anomalies que es poguessin presentar, normalment mitjançant el monitoratge dels equips i sistemes del client i la intervenció de forma proactiva per evitar fallades o anomalies en el correcte funcionament i operativitat dels equips objecto del contracte. -
Evolutiu
El Servei de Manteniment Evolutiu inclou les accions encaminades a la reconfiguració dels elements objecto del contracte. -
Adaptatiu
El Servei de Manteniment Adaptatiu inclou les accions d'actualitzacions del programari dels dispositius.